I
Am
Not
A
Monster
1 2 3 4 5
Introduction


Hello to the world . Im Kim . Stupid People doing Stupid Things . Im just Extraordinary :D
Supreme Saturday
Saturday, April 14, 2012




Assalammualaikum kesemua nya pun adui ter ber . So hows life ? ada sihat ? hihi k blab la bla dah lewat malam ni malas nak beletiaq panjang panjang ( beletiaq – membebel ) k hari ni aku hang out . hihi dengan haru biru gengs . well kinda bored mula2 . tunggu bas dalam hujan woooooooo shemangat . eleh nasib baik hari ni ada ramai orang nak payung aku so out jela dengan hati yang senang while pocket kosong wahahahah .
K sampai , jumpa geng girl girl getis2 . errrr terpaksa layankan T.T kalau ikut hati sorang sorang kena kasut tadi *ceh poyo . then karaoke . fuh bayar 1 jam free 1 jam ahhhhhhhhh masyuk ah masyuk ah . kfine all out tadi hahaahahahah siapa nak lawan gelek dengan aku lai sini face to face kita tengok gerudi mana lagi awwwum . ekekeke .
Finally , habis dah menjerit , keluar pi makan . as usual , orang miskin macam aku makan Chicken Chop je but tak berapa nak sedap la coz time tuh tekak aku rasa lain damn shit baka baka boom la . *geram . hmm hmm , then ikut la budak2 pergi arcade , token , shopping wooot woot , photoshooting . zzzzzzzzzzzzz bosan bosan bosan .
Hah malas nak taip . aku naik bas terus balik k THE END hahahaha

Next ▶ ◀ Previous