I
Am
Not
A
Monster
1 2 3 4 5
Introduction


Hello to the world . Im Kim . Stupid People doing Stupid Things . Im just Extraordinary :D
wild , young and DEMAM . shit
Monday, April 16, 2012



Assalammualaikum .. kawan kawan , dah mencekik ke belum ? saya bawa dedakkk … dengan petai . silakan lah mencekik . hahahaha k bosan . well , semalam petang ada training bola . huyooooooo aku main untuk taman sebelah :D well wakil taman *bangga sikit* as well , semalam pancit la sebab lama dah tak main k biasa lah but skill takda lah berkarat lagi hahaha . position aku dalam team ? Right Winger :D hahaha ala ala Lionel Messi :P or Neymar ke an , hahaha penat gila . nak ambik as result , malam semalam demam sampai la ke hari ni baru balik klinik ni . amik ubat . lepas makan ubat terus update blog :D well guys , doakan aku dalam kerjaya sambilan ku sebagai international footballer ( wakil taman je kot ) hahaha itu pun nak kecoh ape la . k hari ni tak sekolah , HOMEWORK ? confirm berlambak lambak . shittttttttttttttttttttttto . besok rabu . sampai jumaat aku tak leh online semata nak siapkan semua HOMEWORK ! argh . k nvm , nak Berjaya , takmao seribu dalih but nak seribu kehendak kan kan ? eleh korban kan je 2 tahun aku ni untuk SPM . who knows , rezeki aku , SPM dapat result GEMPAK . nahhhhhhhhhhh cerah masa depan , sejuk hati mak aku mengandung kan aku 9 bulan . k korang chow dulu . effect ubat dah masuk badan hahahaha k nak tido . YOU ALL ! TAKE CARE TAU :3 jangan nakal , ingat orang yang tersayang . k bye :D

Next ▶ ◀ Previous